fredag 14 november 2008

Tråkar



  • Har så himla bull sitter här och fixar med min blog den börjar fixa till sig va? eller? fy asså det är sjukt så tråkigt man kan ha... Jag stör mig lite på att texten är i mitt öga där uppe :( svt har slutat sända nu :P så jävla bull har jag så jag kollade på nyheterna det finns inget kul på TV nu :O jag kan göra lite listor.

Klädes affärer:

  1. 1.H&M ( de har typ allting)
  2. 2.Gina tricot (fin fina kläder)
  3. 3.Indiska ( fina varma saker t.ex. benvärmare långa strumpor mössa vantar m.m) jag har faktiskt köpt mina vinter saker där :)

Nyheterna kommer och går hela tiden :P

Program (kuliga)

1.Vänner (väldens bästa asso)

2.Christine (hon är KNÄPP)

3.scrubs ( det är skit kul men vissa avsnitt är tråkiga)

Program (drama)

1.Desperate Housewifes (lätt bästa serien)

2.Prison break (bäst asso)

3.Andra Avenyn (bästa svenska serien)

Program ("pratshow")

1.sanningens ögonblick (skit kul)

2.Parlamentet (öööverball)

3.Robins (så pip kul)

MÄRKSDETATTJAGHARTRÅKIGT?

Inga kommentarer: